تور تایلند

تور تایلند , بهترین تور تایلند , نرخ ویژه تور تایلند

تور تایلند

تور تایلند , بهترین تور تایلند , نرخ ویژه تور تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند

مرکز خرید توکوم تایلند محیطی است که دارای انواع لوازم الکترونیکی می باشد و مرکز خرید توکوم تایلند مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم الکترونیکی می باشد. کالاها و لوازمی مانند: دوربین ، تلفن همراه ،  لب تاب ، کامپیوتر ، نرم افزار و .. در مرکز خرید توکوم تایلند وجود دارد. مرکز خرید واقع در خیابان نرث پاتایا رود است.

مطالب مرتبط :

هتل گلدن اسکوار دبی

 

هتل گلدن اسکوار دبی


 هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

مطالب مرتبط :

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی


هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

مطالب مرتبط :

موزه موزاییک استانبول ترکیه

moze mozaeec istanbul turkey

موزه موزاییک استانبول ترکیه از موزه های بزرگ موزاییک جهان ، از لحاظ تعداد موزاییک مربوط به شهر های ترکیه است . موزه موزاییک استانبول ترکیه به غیر از موزاییکهای معروف جهانی خود آتلیه موزاییک مخصوص کودکان ، مرکز برای تفریح و انیماسیون ویژه کودکان با جدیدترین تکنولوژی روز جهان ، سالنهای کنفرانس و مرکز بزرگ کنسرواسیون دنیا هم می باشد. اکثر اشیا همچنان در انبارهای موزه می باشد و در دنیا در رتبه دوم قرار دارد . این موزائیک ها از دوران بیزانس , کاخ زیبای قسطنطنیه و دیگر نقاط می باشد که تصاویری از لحظات شکار , تصاویر رجال مشهور , همچنین منظره های زیبا می باشد. 

موزائیک های وجود در این موزه از دوران بیزانس، کاخ قسطنطنیه و … می باشند که صحنه هایی از شکار، تصاویر سلاطین ئ رجال معروف، مردم عادی و مناظر را به تصویر کشیده اند.باستان شناسان تقریبی محاسبه کردند که در حیاط موزه هشتاد میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه می باشد استفاده شده است. موزه بزرگ و زیبای موزائیک استانبول از دیدنی های جذاب استانبول است که در نزدیک میدان سلطان احمد، در بازار آراستا قرار گرفته است.

مطالب مرتبط :

مسجد سلطان احمد استانبول

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمداستانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

مطالب مرتبط :