تور تایلند

تور تایلند , بهترین تور تایلند , نرخ ویژه تور تایلند

تور تایلند

تور تایلند , بهترین تور تایلند , نرخ ویژه تور تایلند

رستوران صدف دبی

رستوران صدف دبی

resturan sadaf dubai

رستوران صدف دبی از میهمانان خود در محیطی اصیل و سنتی ایرانی پذیرایی می کند و میهمانان در این فضای صمیمی از کیفیت و خدمات خوب رستوران میتوانند لذت ببرند . غذاهای رستوران متنوع و لذیذ می باشد که میهمانان زیادی از طرفداران غذاهای رستوران صدف دبی می باشند . رستوران صدف دبی مکانی برای ایرانیان شده است تا در این فضای دلنشین با یکدیگر ملاقات داشته باشند .

رستوران تیترو دبی

رستوران تیترو دبی

 رستوران تیترو دبی

teatro restauran dubai

رستوران تیترو دبی در هتل برج های روتانا قرار گرفته است .رستوران تیترو دبی نماد یک رستوران درجه 1 می باشد که سر آشپزهایی که در شغل خود حرفه ای هستند  در محیطی باز با لازانیا، سوشی ، رشته های طعم دار ، پیتزا ، کباب و ... در  فر های ذغالی و تنور های سفالی و کباب پزهای چرخان غذای لذیذ و بی نظیری برای میهمانان خود فراهم  کرده است.

رستوران گلستان دبی

ستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

golestan resturan

رستوران گلستان دبی محیطی اصیل و  سنتی انواع غذاهای لذیذ و بسیار خوشمزه را در این رستوران سرو می شود و مکان بسیار خوبی برای جشن گرفتن و مناسبتهای مختلف می باشد. بیشتر غذاهای رستوران دبی غذاهای ایرانی می باشد که بیشتر میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان می باشند و با استقبال ایرانیان رو برو شده است.

رستوران پیر چیک دبی

رستوران پیر چیک دبی


رستوران پیر چیک دبی

pier cheik resturan

رستوران پیر چیک دبی مکانی بسیار زیبا و رویایی و شیک می باشد که انواع غذاهای دریایی و غذاهای لذیذ و خوشمزه را برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است. سالن غذاخوری چشم انداز بسیار دیدنی از برج العرب و شهر جمیره دارد که لذت غذا خوردن و جذابیت رستوران را بیشتر می کند.  


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد مشهد است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد , امام رضا سوم